Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си оправим тракащите JTD-та :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
    kiko73, я кажи колко ти "легна" цялата история и струва ли си. Имам предвид помпа,труд и тн.
    И още ,знам ,че и друг път сме го обсъждали, но нали дрънчането не е фатално,дори и в най-лошия вариант?
    Кико е ударил джакпота с неговата помпа, неговата цена не е меродавна . Иначе освен дрънченето (което вътре аз поне не го чувам) не виждам смисъл да се вкарва човек в тоя супер екшън
    Мисля си, че една керамична или тефлонова добавка може да пооправи нещата, освен другите ползи, които би оказала една такава (айде сега сектантите да атакуват тая еретична мисъл)
    Last edited by Chimev; d.m.y г., 09:29.
    166, 2.4 JTD'00

    Comment


    • Мдааааа, колегата Чимев е запознат с моя "случай".... значи по времето, когато си казах това ще е моята кола - 2005 год., една такава красавица дойде от Италия в сервиза на едно приятелче с целия си блясък и.... ДВГ в багажника. Двигателя беше със скъсан вал, смениха го и Алфата си "замина" за доооста добри парички. Та като се сдобих с моята и като се почна онова ми ти щракане се сетих за оня двигател. Човека си го беше набутал в плевнята на дядо си на село и не беше барал нищо от него. Свалих помпата с намерението да и намеря цаката с някакво рециклиране и.....! колата `98 год., а на помпата щампа производство 2004 !!! Паднаха ми очите. Та човека ми я даде за 200 кинта, можех и още да му сваля ама в еуфорията даже и не си го помислих. А иначе филма е голям - свалят се всички джаджи откъм ангренажа, откача се охладителя за маслото, сваля се картера - удобен момент да се проверят основни и биелни лагери и после всичко обратно. Майстора ми е приятел и дъълго обикаляхме около колата - аз отзад с парите - той отпред - още ми е съвестно, че не взе поне за надницата на чирака. На въпроса - струва ли си, аз не бих дал 800 лв. за помпа, която съм сигурен, че няма да се счупи, обаче ефекта е.... сутрин палиш - мърка като котарак - караш цял ден и продължава да мърка по същия начин. Кефа е невероятен !!!
      Иначе на тази, която свалихме обтегача и е в много прилично състояние, веригата е доста разтегната и ако се смени мисля, че ще е достатъчно да не трака много-много - по-големия проблем е прореза, в който влиза остта на балансиращия вал - той е отворил. На "новата" помпа не беше прорез ами изглеждаше като легло на шпонка - няма отворени стени и това го пази от отваряне. Както някой колега беше написал по-нагоре и аз мисля, че точно този вал е проблема.
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • Тъй тъй,140-ката няма такъв вал за това и няма проблем
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Тъй тъй,140-ката няма такъв вал за това и няма проблем
          Няма тракането, но има друг шум.
          Сега съм разглобил моята за боя, след като си я боядисам ще сваля мотора за смяна на съединител и маслена помпа, тогава ще се разбере дали има проблем.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
            Кико е ударил джакпота с неговата помпа, неговата цена не е меродавна . Иначе освен дрънченето (което вътре аз поне не го чувам) не виждам смисъл да се вкарва човек в тоя супер екшън
            Мисля си, че една керамична или тефлонова добавка може да пооправи нещата, освен другите ползи, които би оказала една такава (айде сега сектантите да атакуват тая еретична мисъл)
            ЕЕ тва ме поуспокоява. Впрочем Chimev , ти мойта я чу и каза,че дрънчи повече от твойта ама не е чак необичайно. Така ,че ще потърся тефлонива добавка и като намяря нещо щ пиша преди да съм го избухал вътре
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • В темата много колеги казаха, че помпата от 140 коньовия мотор не става на 136-цата. Е мога да ви уверя, че това не е вярно, след като от вчера съм с помпа от 140 коня мотор. Захващането на помпата е малко по-различно, но това не означава, че не става.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Kopeldaka Покажи съобщение
                В темата много колеги казаха, че помпата от 140 коньовия мотор не става на 136-цата. Е мога да ви уверя, че това не е вярно, след като от вчера съм с помпа от 140 коня мотор. Захващането на помпата е малко по-различно, но това не означава, че не става.
                Колега сподели малко,помпата от 140 коня имала ли е балансиращ вал? каква е разликата в зацепването на вала, дрънченето изчезна ли?

                Comment


                • Първоначално публикувано от ergon Покажи съобщение
                  Колега сподели малко,помпата от 140 коня имала ли е балансиращ вал? каква е разликата в зацепването на вала, дрънченето изчезна ли?
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Тъй тъй,140-ката няма такъв вал за това и няма проблем
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Сигурен ли си колега, щото помпите ги дават еднакви, за какво служи вала на 136 коня а после решили че без него може, искам да науча подробности защото почна много да ме дразни това дрънчене мисля да махна вала или да по оправя да не дрънчи.

                    Comment


                    • само 136 са така, 140, 150 нема дрънчене нема нищо
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ergon Покажи съобщение
                        Сигурен ли си колега, щото помпите ги дават еднакви, за какво служи вала на 136 коня а после решили че без него може, искам да науча подробности защото почна много да ме дразни това дрънчене мисля да махна вала или да по оправя да не дрънчи.
                        Сигурен съм до толкова че и двете са ми в двора,и на двете съм бъркал в дупките
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • На мен ми дрънчеше обтягащата ролка също като помпа,и почваше да дрънчи след като колата позагрее и аз си мислех ,че е помпа ,но не беше,след като си смазах ролката-колата работи безшумно-това е факт!
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Здравейте, моята кола има едно все едно е разхлабена някаква ламарина и дрънче но само като подам газ над 1200оборота когато е загряла! Ако някой е имал подобен проблем нека пише. Lybra 2,4 150+k.c.

                            Comment


                            • Свали демпферната шайба и чуй дали звънка пак като на ламаринка.
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X